TV Show Favs – savršena aplikacija za praćenje TV serija

Objavio u 23/12/2012 u 15:06

Ako ste ljubitelji televizijskih serija, kao što ja jesam, pretpostaviću da je i vama najveći problem pratiti kada se emituje nova epizoda određene serije. Pošto trenutno pratim 5-6 serija, potražio sam aplikaciju koja će mi olakšati praćenje. Aplikacija koju sam pronašao i koju vam preporučujem je TV Show Favs.

Aplikacija poseduje veliku bazu podataka i sadrži dosta serija. Svaka serija sadrži informacije, kao što su kratak opis, spisak glumačke ekipe i ostale važne informacije, o svakoj sezoni i epizodi posebno. Najznačajnija opcija je obeležavanje epizoda, kada ih odgledate, tako da ćete uvek znati do koje ste sezone i epizode stigli. Takođe možete odabrati i vaše omiljene serije kako biste uvek bili u toku i brzo im pristupili. Kada izaberete vaše omiljene serije, dobićete još bolje iskustvo i uživaćete u ličnom rasporedu i nikada nećete propustiti novu epizodu. Aplikacija je takođe optimizovana i za tablete. Takođe, možete napraviti i vaš nalog kako biste sinhronizovali podatke sa ostalim uređajima.

Ono što je još fenomenalno kod ove aplikacije jesu widgeti, kojih ima dosta i izgledaju veoma lepo. U widgetima ćete uvek imati pregled nadolazećih epizoda, to-do liste i skoro emitovane epizode. Widget-i imaju i dosta opcija i skinova tako da ih možete prilagoditi vašim potrebama i ukusu.

Ukoliko želite sebi da olakšate gledanje TV serija, obavezno isprobajte aplikaciju jer će vam ubrzo postati omiljena.

TV Show Favs
TV Show Favs
Developer: MK Dev LLC
Price: Free+
Tags: serijeshowstelevizijaTV

Saša Nedić Saša Nedić

Objavljenih tekstova: 57

Saša Nedič, po struci inženjer informatike i student master studija Industrijskog inženjeringa, web developer i dizajner, zaljubljenik u modernu tehnologiju i Android. Nakon Samsung Galaxy Note uređaja, sada poseduje HTC One X. U slobodno vreme se bavi muzikom i pisanjem. Obožava minimalistički dizajn, customizovanje Androida i Holo temu. Jedan je od pobednika Samsung Appsolutno Smart takmičenja.