SoundGarage – SoundCloud Android klijent

Objavio u 28/12/2010 u 14:26

soundcloud

SoundCloud je relativno nova audio platforma koja pruža profesionalnim muzičarima da šalju, razmenjuju i distribuiraju njihovu muziku. Primarno cilj SoundCloud-a je da omogući muzičarima da razmene muziku na kojoj rade u privatnosti, gde će im omogućiti laku saradnju i komunikaciju pre javnog objavljivanja. Sa SoundCloud-om muzičari mogu lako da razmenjuju velike količine matrica i pesama bez da zakrče svoj email inbox.

Takođe ovaj servis je dostupan i svima nama ostalima koji se ne bave muzikom, nego su jednostavno ljubitelji dobrog zvuka. Ovde možete naći pregršt mikseva, semplova, snimaka sa radija itd. Međutim preko telefona je skoro nemoguće bilo koristiti ovaj servis. Već duže vreme sam pratio razvoj aplikacije za Android platformu, koja je u početku omogućavala samo upload na SoundCloud server. A od skora je dobila gotovo sve funkcije koje pruža i sam web servis. Takođe aplikacija je prvo pokrenuta pod imenom SoundCloud mobile, ali je promenjena u SoundGarage. Pretpostavljam da je problem nastao kod imena, jer developer nije radio u saradnji sa SoundCloud-om, već na svoju ruku, te je bio primoran da promeni ime jer je i sam SoundCloud izbacio oficijelnu aplikaciju, koja je po mom mišljenju dosta oskudnija, te je neću u ovoj recenziji opisivati.

Kada prvi put pokrenete aplikaciju, dobićete pristup osnovnom meniju odakle možete pristupiti svom profilu i ličnim aploudovanim fajlovima, stvarima koje ste označili kao omiljene i grupama u koje ste se učlanili. U ostatku menija možete pretraživati autore, grupe i njihove numere, kao i pretražiti po žanru, popularnosti i vremenu aplouda. Nakon odabira neke pesme, miksa ili sempla, pojaviće vam se player u kom se direktno strimuje muzika na vaš uređaj, gde je moguće dodati pesmu kao omiljenu, komentarisati je i podeliti sa prijateljima.

Aplikacija je izdata je pod GNU General Public Licencom v3 što je čini open source, pa sa ovog linka možete skinuti izvorni kod, kao i samu aplikaciju.

Već duže vreme SoundCloud koristim kao neki vid online radija, pa mi je tako ova aplikacija veoma korisna kada nisam kod kuće. Problem je jedino taj što miks zna da bude veoma velik, i po par stotina megabajta, pa nije preporučljivo koristiti ovu aplikaciju preko 3G mreže.

Tags: Androiddownloadmuzikaonlinesoundcloudsoundgaragestream

eboye Vasilj Milošević

Objavljenih tekstova: 1160

Čovek koji je uvek tu kada ste u nevolji i koji će vam uvek pomoći svojim savetima i IT iskustvom. Hobi mu je čitanje ChangeLog-a. Posle HTC Hero telefona posedovao je HTC Desire HD, HTC One X, LG Nexus 5, LG G3, LG G4, HTC 10 a sada je ponosni vlasnik Xiaomi Mi Mix 2S telefona. Inače je grafički dizajner po struci, ali se sada bavi programiranjem i zanima ga sve u vezi modernih tehnologija. Čovek pored kojeg morate biti Up To Date je autor na Srbodroidu. (napisala: goldie)