Roman u obliku aplikacije Premotaj roman – Ekspert

Objavila u 11/02/2013 u 9:45

Ivica Milarić, novosadski autor sa jednom objavljenom zbirkom priča (Novosadska zadovoljstva, 2010), svoje novo delo odlučio je da objavi u obliku aplikacije za Android operativne sisteme. U 431 KB smešten je roman koji prati Srđana, mladog čoveka željnog pronalaska posla u političkom marketingu savremene Srbije. Celokupan zaplet odvija se u jednoj večeri, koja počinje kada Srđan odlučuje da sa dva prijatelja proslavi uspešan sastanak i mogućnost zaposlenja. U narednim časovima, Srđan pije, raspravlja se, pronalazi sukobe i nova prijateljstva, prolazi kroz razne lokacije Novog Sada, razmišlja i govori o sebi i svojoj generaciji i njihovim mogućnostima.

Autor je odlučio da roman predstavi kao aplikaciju, a ne kao standardni e-tekst u nekom postojećem formatu zbog „premotaj“ opcije – pomoću nje, čitaoci mogu da „premotavaju“ delove teksta i preskaču delove radnje koje ih ne zanimaju, a da ipak ostaju u toku sa celokupnom pričom preko kratkih sažetaka koji objašvanjavaju šta su tačno „premotali“. Prema rečima autora, pomoću ove opcije čitaoci mogu da roman prođu u celosti, kao kratku priču ili bilo šta između.

Aplikacija (u srži, bazičan hiperlinkovan tekst, koji nudi malo opcija, osim podataka o načinju korišćenja i detaljima o autoru) dostupna je na Goole Play od kraja decembra 2012. godine. U međuvremenu je dobila nešto pažnje standardnih masovnuh medija, kada je i broj preuzimanja očekivano skočio.

Premotaj roman – Ekspert“ aplikaciju možete da skinete klikom na link ili skeniranjem QR koda

Premotaj roman – Ekspert
Premotaj roman – Ekspert