Najbolje iskustvo sa igrama na Tegra 3 Asus Transformer Prime-u

Objavio u 07/03/2012 u 12:23

Tegra 3 CPU

Nakon testiranja Prime-a o kom smo pisali ovde, mogli ste da zaključite koliko je ovo dobra spravica. Sada smo ponovo imali priliku da se, sada malo više od 24 sata, poigramo sa ovim fenomenalnim tabletom. Iako sam bio malčice skeptičan koliko je Tegra 3 procesor zaista bolji od Tegra 2 procesora, nakon igranja igara na njemu shvatio sam koliki je ovo zapravo napredak.

Meltdown on Mars THD

Meltdown-on-Mars-THD

Jedna od poslednjih igara na Tegra Zone marketu koja je u vreme testiranja bila jeste Meltdown on Mars THD. Kod mene je ova ključna reč “Mars” bila dovoljna da igru skinem i probam 🙂 Meltodown on Mars THD je akciona “tower-defense” igra gde se branite taretima, barikadama i raznim drugim destruktivnim oružjima. Kako igra napreduje svaki nivo je sve teži i teži. Obiluje specijalnim efektima svetlosti, eksplozija, dima … teksture su veoma detaljno urađene … veoma zarazno. Igra je, kao što se i u imenu može videti, optimizovana za NVIDIA® Tegra® procesore i pokazuje pun potencijal ovog čipa.

Meltdown on Mars screenshot

Ako ste ljubitelj Sci-Fi igara, mislim da nećete zažaliti što ste kupili Tegra uređaj, a i platili ovih 4 dolara 🙂

Meltdown on Mars THD
Meltdown on Mars THD
Price: €4,49

Shadowgun THD

ShadowGun-THD

Shadowgun sam već opisivao u ovoj recenziji, međutim tada je to bilo na “običnom Tegra 2” Asus Transformeru, sada je dostupna verzija i samo za NVIDIA® Tegra® 3 tablete, ceo užitak je poboljšan kvalitetnijim renderovanjem vode, fizike, čestica (dim, vatra, eksplozija …), unapređenim šejderima i dinamičnim teksturama. Nisam siguran da imam dovoljno reči koje bi opisale kvalitet grafike, a i zvuka u igri. Vredi svaki dinar 😉

Shadowgun THD screenshot

SHADOWGUN THD
SHADOWGUN THD
Developer: MADFINGER Games
Price: $5.49

Grand Theft Auto III

GTA3

Kako bi obeležili desetogodišnjicu, Rockstar games su izbacili verziju jedne od najpopularnijih igara na Android platformu. Grand Theft Auto III je takođe dostupan na Tegra Zone marketu i već neko vreme je u TOP Games sekciji. Iskreno nisam bio neki veliki fan ovog serijala, ali znam da većina vas jeste. Svakako mogućnosti koje GTA igra pruža u smislu ogromnih mapa i slobode kretanja, otimanja automobila, gaženja pešaka i ostalih ilegalnih radnji u realnom životu, su prenete i na tablet verziju. Kako kažu u Rockstar games, grafika za Android tablete je unapređena u odnosu na originalnu konzolnu verziju, ali je igrivost ostala ista. Ko je fan GTA serijala, siguran sam da ovu verziju neće zaobići ako se dočepa NVIDIA® Tegra® uređaja.

GTA III screenshot

Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto III
Developer: Rockstar Games
Price: $4.99

S’ obzirom da je Asus Transformer Prime kod nas bio veoma kratko, iako više od 24 časa, ipak nije bilo dovoljno da se zadovolji inner geek potreba, tako da se nadam skorašnjem bliskom susretu … koje god to vrste bilo 😀

Tags: AndroidGrand Theft AutoGTA3igreMeltdown on MarsnvidiaShadowguntegra 3Tegra ZoneTegra2THD

eboye Vasilj Milošević

Objavljenih tekstova: 1160

Čovek koji je uvek tu kada ste u nevolji i koji će vam uvek pomoći svojim savetima i IT iskustvom. Hobi mu je čitanje ChangeLog-a. Posle HTC Hero telefona posedovao je HTC Desire HD, HTC One X, LG Nexus 5, LG G3, LG G4, HTC 10 a sada je ponosni vlasnik Xiaomi Mi Mix 2S telefona. Inače je grafički dizajner po struci, ali se sada bavi programiranjem i zanima ga sve u vezi modernih tehnologija. Čovek pored kojeg morate biti Up To Date je autor na Srbodroidu. (napisala: goldie)