Virtua Tennis™ Challenge

Objavila u 29/10/2012 u 12:00

Virtua Tennis™ Challenge

Naš redovni posetilac Srbodroida od samog nastanka sajta, The_Thinker (Savo Kovačević) nam je poslao recenziju za igru Virtua Tennis™ Challenge koju preporučuje i drugim posetiocima sajta. Evo šta nam je napisao:

Teniska groznica koja je zahvatila celu Srbiju i proizvela između 7 i 10 hiljada mladih “Đokovica” morala je kad-tad da zahvati i Srbodroid. Iz tog razloga predstaviću igru Virtua Tennis Challenge koja je delo dobrih ljudi iz SEGA-e. Pre nego što počnem, moram da priznam da je i meni tenisa preko glave i nije mi bilo ni na kraj pameti da potražim simulaciju istog, ali sam sasvim slučajno, tražeći igru koju mogu da igram preko Bluetooth-a sa drugom, naišao na ovaj naslov. Otišao sam na Play Store,  shvatio da postoji FREE verzija u kojoj je moguće igrati samo trening (da vidite izgled) i FULL verzija koja se plaća. S’obzirom da mi google nije omogućio da tu igru platim, ja sam je bez trunke griže savesti našao na netu i instalirao, a ovo su moji utisci nakon nekoliko dana korišćenja.

Igra poseduje 4 moda (World Tour, Exhibition, Multiplayer, Training).
World Tour vam omogućava da odaberete igrača, igrate turnire, osvajate bodove, penjete se na ATP (u igri SPT) listi.
Exhibition mi je oduzeo najviše vremena, princip je prost. Odaberete igrače, single/double, ponuđena su tri stadiona (trava, šljaka i beton). Igrača ima dovoljno i oni nemaju ocene nego specijalnosti, jedino se po tome razlikuju (npr Strong Serve, Hard Hitter, Tactical…), oni predstavljaju zamenu za stvarne igrače, ali sa drugim imenima (najbolji igrač je iz Srbije i zove se Bojan Jovanović).
Multiplayer omogućava da igrate preko bluetooth-a. Setup je krajnje jednostavan, ja sam probao, Samsung Galaxy S i S+ sam povezao iz prve, bez bilo kakvih dodatnih podešavanja, ali je igra bila dosta sporija nego u single player modu. Gubila je frejmove tu i tamo, ali se može igrati. Verujem da je to zbog zastarelosti hardvera telefona, sa nekim quad-om pretpostavljam da leti.
Training gađate balone, kocke, kugle…

Virtua Tennis™ Challenge

Najveći problem igara za telefone/tablete jesu kontrole i to je prva stvar koja meni zapadne za oko. Igra može da izgleda odlično, ali ako su kontrole loše urađene i stvaraju nervozu prilikom igranja sve pada u vodu. U ovom slučaju dobri ljudi iz SEGA-e su uradili odličan posao. Default kontrole su: tap gde hoćeš igrač da dotrči  – swype gde hoćeš da gađa (dugačko, kratko, levo, desno i vrsta udarca). Ne može biti prostije, ali ovaj način nije baš najprecizniji. Zbog toga u settings-u postoje jos 3 vrste kontrola (sa D-padom).

Grafika je na zavidnom nivou, a bio sam prijatno iznenađen kada sam video da je sve to spakovano u ~375 mb. Deluje mi da nije preterano zahtevna i ne usijava mi telefon…

Moram da napomenem da igra poseduje engine dostojan PC igre i dosta liči na starije simulacije tenisa za PC. Igrač se ponekad baci za loptom, lopta može da zakači mrežu i promeni pravac i tako neke sitnice koje pokazuju uložen trud.

Najveća mana jesu nivoi težine. Postoje tri nivoa: Normal, Hard, Very Hard. Normal i Hard vrlo brzo postanu predmet iživljavanja, a na Very Hard sam do sada uspeo da uzmem jedan gem. 😀 Bilo bi idealno da postoji Medium pa da Hard bude prelaz, ali nažalost loše je izbalansirano.

Kad smo kod mana spomenuću i to da protivnik nikad ne izbaci loptu u aut ili u mrežu što i nije baš realno.
Kao zaključak mogu da kažem da je ovo jedna od najboljih igara koje sam igrao na telefonu i siguran sam da će vam oduzeti dosta vremena, moja preporuka.

Ko ima želju da proba igru neka slobodno koristi google (virtua tennis challenge v4.0 apk). Srećno.

Hvala The_Thinker 🙂

Virtua Tennis™ Challenge
Virtua Tennis™ Challenge
Developer: SEGA
Price: €4,99+
Tags: bluetoothdjokovicigraMultiplayertenistravatreningvirtual

Objavljenih tekstova: 883

Devojka u gik svetu (giketa) se retko viđa, pogotovo kada je pri tom developer i preduzetnica. Poznatija je na Twitteru kao @kremasica, a možete je pratiti i na Instagramu: goldie021. Mi imamo čast da nam je ona jedan od autora na ovom sajtu. Posle HTC Desire, Sony Ericsson Xperia arc-a i Nexus-a 4, Nexus 5, LG G3, Nexus 6P a sada je vlasnica Google Pixel 2XL telefona. Voli da čita zanimljive vesti i da ih deli sa drugima. (napisao: eboye)