Evo interesantne igre za programere i one koji vole algoritme. 🙂

Hello, my name is Robodroid. Due to a damage on my navigation system I can’t do my job by myself. My job is getting the maze solved…

Robodroid
Robodroid
Developer: Andrea Baccega
Price: Free

Kao što vidite, igra se zove po robotu sa imenom Robodroid. Ali njemu se pokvario navigacioni sistem i treba mu pomoć, naravno vaša. Robodroid radi u kompaniji koja prodaje dijamante i zadatak je skupiti sve dijamante sa table. Naš mali robot ima 3 dela memorije u navigacionom sistemu: A polje, B polje i Main polje. Main je polje je inicijalno polje i njegov sistem počinje sa izvršavanjem naredbi tako što prvo “pročita” zapis u Main polju. Instrukcije su vrlo jednostavne: napred, nazad, skreni levo, desno. 🙂 Hemijska kompozicija robota ne dozvoljava robotu kretanje po crnim poljama na tabli. Poenta igre je da Robodroidu pravite algoritam ali veoma bitna stvar je da robot ima limitiranu memoriju i to 10 instrukcija + 1 instrukcija u free memoriji. Mada i svaki nivo posebno ima definisan maksimalan broj instrukcija. Ko voli algoritme, obavezno nek proba igru.

Igra je besplatna, može se skinuti sa marketa. Grafika je vrlo skromna, upravo onakva kakav bi bio interfejs za ove instrukcije kod jednog pokvarenog robota ove namene. Tako da je grafika zapravo odlična! 😀

screenshots:

Tags: algoritamigrainterfejslavirintprogramiranjerobodroidrobot

Objavljenih tekstova: 883