Parallel Kingdom Age of Emergence

Objavila u 18/11/2011 u 17:10

parallel kingdomDa li volite da igrate RPG igre na računaru? Možda volite WOW? Evo jedne igre za Android uređaje koja spada u MMORPG (Massively multiplayer online role-playing game) igre. Zapravo ovo je real time lokacijska igra. 🙂 Vreme u igri non stop teče, zato je nazivamo real time a koristi GPS za određivanje lokacije igrača. Tako se mapa u igri utvrđuje na osnovu vaše prave lokacije. Ako putujete (u realnom životu), onda imate priliku da osvajate i te zemlje i gradove.

Kao i u svakoj drugoj MMORPG, imate priliku i da upoznajete druge igrače, prave žive ljude širom sveta. Možete da chatujete sa njima u igri, i poželjno je da se družite kako bi vas pozvali u njihovu zemlju. Ili recimo kako bi udruženim snagama sagradili nešto. Pored toga što osvajate teritoriju, budžite i vaše skilove, štitove, opremu, sadite i gradite. Prava MMORPG ali na telefonu.

Grafika nije ništa posebno, avatar je vrlo skroman, u momentima i smešan. Ja sam igrala pre nekoliko meseci i kako vidim sada, grafiku su još i popravili kakva je bila. Igra mi je držala pažnju dobrih mesec dana i upoznala sam nekoliko ljudi preko igre. Igra zauzima 5,8 MB, besplatna je na Marketu i može da se igra na svim verzijama Androida kako na telefonima tako i na tabletima.

Trejler:

Evo i screenshotovi:

Tags: gameplayGPSlokacijska igramapaMMORPGreal timeRPG

Objavljenih tekstova: 883

Devojka u gik svetu (giketa) se retko viđa, pogotovo kada je pri tom developer i preduzetnica. Poznatija je na Twitteru kao @kremasica, a možete je pratiti i na Instagramu: goldie021. Mi imamo čast da nam je ona jedan od autora na ovom sajtu. Posle HTC Desire, Sony Ericsson Xperia arc-a i Nexus-a 4, Nexus 5, LG G3, Nexus 6P a sada je vlasnica Google Pixel 2XL telefona. Voli da čita zanimljive vesti i da ih deli sa drugima. (napisao: eboye)