Burger – koliko hamburgera možete da napravite?

Objavio u 25/10/2012 u 18:00

Ukoliko volite brzu hranu, igrica koju ćemo vam danas predstaviti je možda savršena za vas. Ako niste ljubitelj brze hrane ali potrebno vam je da ubijete vreme dok čekate nešto ili nekoga, ova igrica i vama može biti odlična zanimacija.

Burger je igrica koja vas stavlja u poziciju radnika u fast-food restoranu i vaš jedini cilj je da isporučite što više porudžbina kako bi ste zaradili što više para.

Na početku imate tačno jedan minut da napravite što više porudžbina koje se od vas traže, a kako budete napredovali kroz igru, tako ćete otključavati sve više dodataka ali će se i potrebno vreme menjati. U početku će hamburgeri biti veoma jednostavni ali kasnije ćete dobiti razne priloge i napitke, pa će vam trebati malo više koncentracije i spretnosti da na vreme isporučite ono što se od vas traži. Na svakom nivou treba da zaradite određenu svotu novca kako bi ste prešli u sledeći nivo. Ta svota novca će postepeno rasti kako budete odmicali u igri.

Igrica je veoma jednostavna sa simpatičnom grafikom ali nakon nekog vremena može da postane monotona. Bilo bi zanimljivo da se bar pozadine restorana menjaju ali nije isključeno da će programeri poraditi i na tome. Burger je savršena igra ukoliko imate potrebu da “ubijete” nekoliko minuta ili jednostavno tražite malo ukusne zabave na vašem Androidu. 🙂

Burger
Burger
Developer: Magma Mobile
Price: Free
Tags: burgerfast foodhamburgerigraporudžbinatycon

Saša Nedić Saša Nedić

Objavljenih tekstova: 57

Saša Nedič, po struci inženjer informatike i student master studija Industrijskog inženjeringa, web developer i dizajner, zaljubljenik u modernu tehnologiju i Android. Nakon Samsung Galaxy Note uređaja, sada poseduje HTC One X. U slobodno vreme se bavi muzikom i pisanjem. Obožava minimalistički dizajn, customizovanje Androida i Holo temu. Jedan je od pobednika Samsung Appsolutno Smart takmičenja.