MiKandi app store

Objavila u 24/03/2011 u 21:28

mikandi

Na aplikaciju MiKandi sam naišla tako što mi je kolega @plagosus poslao link ka video klipu na Youtube-u koji je ustvari parodija na pesmu Far East Movement – Like A G6. Pesma i video su mi bili ultra zanimljivi jer se radi o developerima Android aplikacija koji kodiraju dok dobre ribe šetaju oko njih. 🙂  Spot deluje potpuno ok, da niste ranije čuli originalnu pesmu i da ne piše u naslovu da je parodija, možda to ni ne bi skapirali. Ali dobro nije ni baš tako dobro, malo je treš, ali je zanimljivo. XD.

Kada sam malo više razmislila o spotu i tome šta pevaju, može se primetiti da je to zapravo jedna sjajna promocija MiKandi App Store aplikacije za Android uređaje. Kada odete na mikandi.com vrlo lako i brzo možete skapirati da se radi o aplikaciji koja je ustvari market za porno aplikacije. Tako da u ovom marketu možete kupovati porno aplikacije za neki njihov virtuelni novac. A da bi imali virtuelni novac, morate ga kupiti preko njihove aplikacije i plaća se u dolarima. Među aplikacijama u marketu ima zaista raznih, kako ozbiljnih, edukativnih, erotskih tako i totalno smešnih sitnih igara. Ima i aplikacija porno sajtova preko kojih možete na telefonu gledati porno video klipove. Ima svega, ali se sve i plaća, retko šta se ne plaća. 🙂

Aplikacija nije nešto posebno dizajnirana, malo je i glomaznog interfejsa, ali je definitivno u pornićarskom fazonu. 😀 Možete isprobati aplikaciju kao što sam je ja isprobala skeniranjem QR koda sa MiKandi.com sajta.

Pogledajte i vi spot:

screenshots:

Tags: aplikacijaapp storefilmoviigreknjigemikandiza odrasle