Market Enabler

Objavila u 23/08/2011 u 17:40

enabler1Kako skoro svakodnevno čujem od ljudi da se žale da neku aplikaciju, iako je besplatna, ne mogu da nađu na Marketu, reših da napišem ovu recenziju. Svaki put tim ljudima kažem: “Instaliraj Market Enabler”. Naravno, da bi ste mogli da koristite ovu aplikaciju, morate imati rutovan telefon. Market Enabler vam omogućava da promenite identifikacioni kod SIM kartice koji je vezan za vašeg operatera. Na ovaj način možete da simulirate da ste recimo na T-Mobile mreži i samim tim ćete videti sve aplikacije i igre na Marketu iako ste iz Srbije.

Ovom aplikacijom ne menjate trajno identifikacioni kod, sledećim restartom telefona se sve vraća na prvobitno stanje. Interfejs je jednostavan i poprilično ružan, ali aplikacija radi posao.

Kako se koristi aplikacija?

Pokrenete aplikaciju i videćete 3 taba, Actual, Settings List i Set Custom.  Na Actual tabu će vam se prikazati identifikacioni broj koji je trenutno aktivan na telefonu. Kliknite prvo na opciju Save current settings da ipak sačuvate trenutna podešavanja (za svaki slučaj). Odmah pored imate i dugme Restore settings koje ćete koristiti ako želite da vratite podešavanja bez restartovanja telefona.

Odete na drugi tab Settings List i odaberete [us] T-Mobile i duže zadržie prst na toj opciji. Izaći će vam menu i odaberite: fake this provider now.

I to je to, sada imate pristup Marketu kao da ste iz Amerike kod T-Mobile operatera. Možete izabrati i druge operatere, a T-Mobile je moja preporuka jer ima najviše aplikacija.

Videćete da postoji i opcija Set for fakeOnBoot čime podešavate da telefon simulira ovog operatera i posle restarta. Treći tab u aplikaciji vam omogućava da ručno podesite identifikacioni broj.

Market Enabler aplikacija je besplatna i možete je skinuti sa marketa ili skenirajte QR kod.

Tags: aplikacijaEnablemarketmrežaoperaterSrbijat mobile

Objavljenih tekstova: 871

Devojka u gik svetu (giketa) se retko viđa, pogotovo kada je pri tom developer i preduzetnica. Poznatija je na Twitteru kao @kremasica, a možete je pratiti i na Instagramu: goldie021. Mi imamo čast da nam je ona jedan od autora na ovom sajtu. Posle HTC Desire, Sony Ericsson Xperia arc-a i Nexus-a 4, Nexus 5, LG G3 sada je vlasnica Nexus 6P telefona. Voli da čita zanimljive vesti i da ih deli sa drugima. (napisao: eboye)