[recenzija aplikacije] 8 Ball Pool

Objavila u 22/02/2014 u 13:17

Uvod

Nedavno sam, ne znam ni ja kako ni gde, naletela na igru 8 Ball Pool. Radi se o multiplayer bilijaru. Nakon odigranih samo par partija bilijara, potpuno sam se zarazila. Sada mi je ovo jedna od obaveznih aktivnosti u pauzama posla. 😀

8 Ball Pool je kreirala Miniclip kompanija koja samo na Play Store-u ima objavljeno 26 igara. Najvažniji segment 8 Ball Pool igre je multiplayer opcija. U svakom momentu možete odigrati meč sa nekim igračem koji je online u tom momentu. Igra suparnike bira na osnovu vašeg nivoa iskustva u igri. Igru možete igrati kao gost a možete imati i nalog koji beleži vaša dostignuća, poene, računa % uspešnosti, skupljen novac i slično. Aplikacija dozvoljava da se ulogujete sa Twitter, Facebok, Google+ nalogom, a možete i napraviti miniclip nalog.

Kada igrač skupi dovoljno novca, otvaraju se novi gradovi u kojima može da se igra za veći ulog. 8 Ball Pool nudi više vrsta igara, jedna od mojih omiljenih je 1 na 1 meč sa prijateljem. Ovde imate mogućnost da pozovete prijatelja koji ima instaliranu igru da odigra par mečeva. Ono što čini ovu igru zanimljivom je lakoća igranja, takmičarski duh i jednostavne komande. Igra je čista razonoda i odmor.

Postoje i turniri gde igra 8 igrača u 1 na 1 mečevima. I na kraju se pobednici ukrštaju i proglašava se pobednik turnira. Priliko ulaska u svaki meč potreban je novčani ulog koji je podjednak za sve igrače. Pobednik turnira odnosi sav novac.

Ocena autora

9

Grafika i interfejs

Kao što možete videti na screenshot-ovima, igra iygleda atraktivno. Grafika je urađena kao crtani ali je dosta realistična.

Komande

Komande su izuzetno lake, igra se može igrati jednom rukom, dok se drugo može držati telefon. Bilijarski štap se okreće rotiranjem prsta oko njega, podešavanje bele kugle se izvršava u par dodira ekrana a za udarac štapom se koristi komanda na ekranu. Korisnik ima mogućnost i da podesi jačinu udarca. Fizika u igri je dobro urađena, pa je osećaj igranja odličan.

Brzina i stabilnost

Igra se igra u dva moda, online i offline. Odlično se ponaša na dobroj internet konekciji. Dešava se da kada igrate sa prijateljem i nekom od vas lošije radi pristup netu, igra sačeka otprilike 1 minut i ako nema i dalje konekcije, rešava partiju u korist onog ko se nije diskonektovao. Ovo zvuči nefer ali itekako ima smisla kada igrate sa nepoznatim ljudima online koji samo mogu da napuste igru.

Ukoliko imate slabu internet konekciju, 8 ball pool će ipak odlučiti da ne možete da igrate igru online i ponudiće samo offline mod. Tako da definitivno postoji neki donji limit brzine internet konekcije kako bi zaštitili od lagovanja druge korisnike.

Odnos cena/kvalitet

Igra je besplatna što je sjajno i zaista nema potrebe ništa kupovati u igri kako bi je igrao zauvek. U igri postoji mogućnost kupovine raznih artikala vezanih za igru kao i kupovina novčića koji su potrebni za neke gradove. Pored in-app payment momenta u aplikaciji tu su i reklame koje povremeno iskaču i malo nerviraju, ali poštujem sve to, jer je igra besplatna.

8 Ball Pool
8 Ball Pool
Developer: Miniclip.com
Price: Free

Test okruženje

phone_android Uređaj

LG Nexus 5

android Android verzija

4.4

videogame_asset Verzija igre

2.2.9

Screenshots

Tags: 8 Ball PoolbilijarminiclipMultiplayeronline gameturniri

Objavljenih tekstova: 9

Devojka u gik svetu (giketa) se retko viđa, pogotovo kada je pri tom developer i preduzetnica. Poznatija je na Twitteru kao @kremasica, a možete je pratiti i na Instagramu: goldie021. Mi imamo čast da nam je ona jedan od autora na ovom sajtu. Posle HTC Desire, Sony Ericsson Xperia arc-a i Nexus-a 4, Nexus 5, LG G3, Nexus 6P a sada je vlasnica Google Pixel 2XL telefona. Voli da čita zanimljive vesti i da ih deli sa drugima. (napisao: eboye)