Domaća igra BusyBee Sky Kingdoms

Objavila u 16/12/2013 u 20:20

Uvod

Prethodnih dana sam testirala jednu odličnu domaću igru. U pitanju je arkadna igra, a glavni akter je pčela koja leti, prelazi nivoe i skuplja zlatnike (poene).  Igra je potpuno nenasilna, pa je samim tim prilagođena i za decu. Može biti zanimljiva i starijima jer su nivoi sve teži i teži, iako deluje lagano na početku, kasnije se sve ubrzava i postaje komplikovanije. Ovo je igra koja zahteva uigranosti i veštinu. Mogu je svrstati i u Casual igre, a to su one koje možemo igrati na stanici dok čekamo autobus, u čekaonicama, na časovima u školi (ovo nemojte raditi :D), pre spavanja, za razbuđivanje ujutru, uz kafu…

Ono što je lepo i treba posebno naglasiti u vezi igre je da je ona delo naša dva do skoro srednjoškolca. Sigurno se sećate dva momka iz Subotice koji su izbačeni iz škole jer nastavnici nisu imali razumevanje za programiranje Android igre. Eto, oni su završili njihovu igru, vrlo je lepo upakovali i uz podršku Internet Group je plasirali na tržište.

Ocena autora

8

Grafika i interfejs

Prva impresija kada sam pokrenula igru je upravo odlična 2D grafika. Crteži su puni detalja, vidi se da je sve pažljivo i sa strpljenjem kreirano. Dopada mi se što su kreatori mislili i na devojčice i dečake, pa su u startu napravili mogućnost da se izabere pol pčele. Interfejs igre je zaista intuitivan i jednostavan. Sve je predstavljeno standardnim i lepim ikonama pa korisnik ne može da pogreši. Dopada mi se što interfejs ne zavisi od engleskog ili srpskog jezika, nego je uniformisan za sve jezike sveta.  Nema potrebe da objašnjavam opcije u interfejsu, instalirajte i videćete kako je jednostavno. Igra ima i interesantnu muziku u pozadini kao i specijalne zvučne efekte. Možda bi ovaj segment mogli učiniti još atraktivnijim kroz neki naredni apdejt.

Komande

Igra ima vrlo jednostavne komande što je jako bitno za mobilne igre. Pčela se kreće levo i desno u zavisnosti koju stranu ekrana dodirujete. U nekim deonicama se igra ubrzava i komande prelaze na upravljanje akcelerometrom.

Brzina i stabilnost

Igra se na Nexus 4 ponašala vrlo stabilno, nijednom nije pukla ili se zakočila. Zaista fino i precizno rade komande. Jedina zamerka je to što kada pokrenete igru, ona se automatski okreće za horizontalno držanje telefona i to samo u jednu stranu. Ovo ume da bude nezgodno na različitim modelima telefona u zavisnosti gde im se priključuje punjač. Pa se može desiti da dok je telefon na punjaču držanje baš u tom jednom horizontalnom položaju ne bude zgodno.

Odnos cena/kvalitet

Igra je besplatna na Play Store-u i možete je skinuti odmah.

Test okruženje