Angry Birds Epic

Objavio u 16/06/2014 u 16:24

Uvod

Gotovo da nema osobe na ovoj planeti koja nije čula za veoma popularnu igru Angry Birds. Ova igra je učinila kompaniju Rovio na daleko poznatom. A sada, na toj slavi, Rovio pokušava da ponovi svoj uspeh koji je postigao sa prvobitnom igrom.

Ovoga puta, likovi su isti ali način igre nema veze sa original verzijom ove igre, jer sada je u pitanju RPG verzija.

Kao što je već rečeno, ova igra je zasnovana na poteznom RPG (role-playing game), gde vi birate likove za borbu – najviše tri. U toku borbe, neprijatelj i vi se smenjujete po potezima, i napadate jedan drugog, s’ tim da nakon svakog napada vašeg lika, sledi napad neprijateljskog lika.

Što se samog igranja tiče, sve je veoma jednostavno – dovoljno lako za decu da igraju, a sa druge strane dovoljno zanimljivo za odrasle da uživaju. Vaše ptice i prasići se nalaze u areni, ptice sa leve a prasići sa desne strane, i kao i uvek prasići su zloće sa kojima se trebate pozabaviti. Kao i kod većine RPG igara, vaši likovi su podeljeni u klase sa različitim sposobnostima. Pa tako crvena ptica pripada klasi vitezova koja napada jedan-na-jedan i nanosi veliku štetu neprijatelju, žuta ptica (Chuck) pripada čarobnjacima, i on napada više neprijatelja u isto vreme ali nanosi znatno manju štetu, a dok Matilda (bela ptica) pripada klasi iscelitelja i napada sa prostima napadima itd. Tokom igre možete nadograđivati oružje i oklop svojih likova, povećavate nivoe i sve to kako biste im pojačali napad i odbranu. A naravno trebate i strateški birati likove na osnovu njihovih sposobnosti kako bi ste što lakše izvojevali pobedu. I naravno, vaš posao je da ubijete sve prasiće, pre nego što oni ubiju vaše ptice – a da biste odneli pobedu morate imati barem jednu preživelu pticu u areni.

Ocena autora

8

Grafika i interfejs

Grafika ove igre je dobra, ili barem znatno bolja u odnosu na prethodne delove Angry Birds franšize. Sama igra, tj. animacije i dizajn su živopisni i veoma lepo izgledaju na uređajima koji imaju ekrane visoke rezolucije, ali Angry Birds Epic će se posebno isticati na telefonima ili tabletima sa AMOLED ekranima - jer ova igra obiluje jarkim bojama koje će “iskakati” na AMOLED ekranima.

Komande

Komande za ovu igru su jednostavne. Sve što treba jeste da kliknete na pticu, a potom prevučete prst na prase koje želite da ptica napadne i onda će ptica napasti.

Brzina i stabilnost

Što se brzine tiče, igra radi veoma brzo i bez ikakovog kočenja. Mada me dosta nervira to što su animacije prilikom učitavanja novog nivoa ili kada završite sa borbom, duže nego što bih ja voleo (mada to su sitnice :D ). Jedna veoma bitna stvar za spomenuti jeste, da ova igra zahteva internet konekciju kako bi ste mogli da igrate. Do sada nije bilo problema što se stabilnosti igre tiče.

Odnos cena/kvalitet

Igra Angry Birds Epic je besplatna za preuzimanje iz Google Play prodavnice, te je s’ toga dosta i zastupljeno IAP (in-app purchases) odnosno kupovina unutar same igre. A tu su i reklame, za slučaj da ne kupujete unutar aplikacije :D . Sve u svemu, preporučujem svima ovu igru (pogotovu osobama koje bi da se upoznaju sa osnovama RPG igre), jer je jednostavna za igranje, sa dosta  zanimljivom (nalik crtaćima) grafikom, opuštajuća i naravno besplatna.

Angry Birds Epic RPG
Angry Birds Epic RPG
Price: To be announced

Test okruženje

phone_android Uređaj

Meizu MX3

android Android verzija

4.2 Jelly Bean

videogame_asset Verzija igre

1.0.8

Screenshots

Video

Tags: Angry Birds EpicGamesigraRovio

Pix.navi Ivan Gajovic

Objavljenih tekstova: 2

Redovno prati vesti u oblasti IT, posebno vesti o telefonima i tabletima. Ekolog po struci, radi kao programer, voli sve što ima veze sa najnovijim tehnologijama. Nakon njemu omiljneog Meizu MX3 telefona, trenutno poseduje LG G4. Pomaže ljudima kada imaju problem sa tehnologijom. Hobi mu je planinarenje. A kako kaže i ponosan autor na Srbodroidu. :D