Vodič za pristup touchpad events na Xperia Play telefonu
Pre nedelju dana je na MWC događaju najavljeno da će Sony Ericsson Xperia Play telefon biti dostupan na tržištu u martu. Sony se stoga potrudio da za game developere izbaci i vodič u pdf formatu u kojem objašnjava kako koristiti touch pad Xperia Play telefona za razvoj igara. Sony-ju je neophodno da se zajednica udruži i pravi igre za ovakve uređaje, jer ukoliko se to ne desi, sva ova fama oko PlayStation telefona će biti uzaludna. Da vas podsetimo, Xperia Play ima Snapdragon chipset sa 1GHz CPU-om i moćan Adreno 205 GPU. Na tržištu će se pojaviti sa Gingerbread-om.
Programeri mogu da koriste touch pad događaje (events) u igrama koristeći nativan kod pisan u C i C++ jezicima. Potrebno je da koriste Android Native Development Kit (NDK) za pristup događajima i NativeActivity class koja omogućava pisanje Android activity-a u nativnom kodu. NativeActivity Class omogućava komunikaciju između Android Framework-a i nativnog koda. E sad, nativne aktivnosti se dešavaju na istom tredu kao i Android aplikacija, pa je potrebno sprečiti da nativna aktivnost blokira samu aplikaciju, ovde uleće sinhronizacja operacija na tredu. U NDK postoji biblioteka native-app-glue koja upravlja kreiranjem tredova.
Više detalja o ovom možete naći u PDF-u koji možete skinuti sa ovog linka Accessing Touch Events.
Primere možete skinuti odavde Primeri Touch Events.
Ostale informacije potražite na Sony Ericsson Developers blogu.
Tags: developmentigrePlayStationseSonytutorijalXperia Play