Oven Break

OvenBreak-Featured

Oven BreakOven Break je simpatična igra za razonodu koja pripada kategoriji takozvanih Running game. Ginger man, odnosno čika kolačić u obliku Gingerbread-a beži od rerne da ne bi bio ispečen. Igra je vrlo adiktivna odnosno, lako se navučete da je igrate. Ima vrlo proste komande, dinamična je, donosi visok nivo zadovoljstva. Muzika u igri je simpatična, nije prenapadna, tako možete i sate da provedete uz ovu igru. Naravno pod uslovom da takvu igru želite da igrate. :)

U igri je potrebno prelaziti nivoe, kako bi otključali naredni nivo. Potrebno je preskakati prepreke, provući se ispod prepreka. Za ovo se koriste samo dva dugmeta u igri: Jump i Slide, dok kombinacijom ova dva dugmeta zajedno, Ginger man dobija moć i da klizi po tavanici. :)

Potrebno je skupljati Jelly Beans slatkiše i slova za kreiranje reči FREEDOM za dobijanje dodatnih poena.

Grafika igre je ok, poprilično je šarena, ali to je bio plan dizajnera i tima koji su je radili. Igru mogu da igraju i deca od 5+ godina jer je odlična za treniranje refleksa. Aplikacija je besplatna, sadrži reklame koje umeju da budu iritantne. Potrebno je da imate minimum Android 2.1 da bi pokrenuli ovu igri i zauzima 25 MB. Može da se prebaci na SD karticu, tako da na telefonu ostane nepunih 2 MB.

Screenshots:

Ovenbreak
Download @
Google Play
Developer: Com2uS
Price: Free
Objavljeno u Igre

goldie

Zlata
Veličković
Objavila tekstova:
Devojka u gik svetu (giketa) se retko viđa, pogotovo kada je pri tom developer i preduzetnica. Poznatija je na Twitteru pod pseudonimom Kremašica a možete je pratiti na ličnom twitter nalogu @goldieui. Mi imamo čast da nam je ona jedan od autora na ovom sajtu. Posle HTC Desire, Sony Ericsson Xperia arc-a i Nexus-a 4, sada je vlasnica LG Nexus 5 telefona. Voli da čita zanimljive vesti i da ih deli sa drugima. (napisao: eboye)

Jedna misao na “Oven Break

1. Od jedne takve firme kao što je “Com2uS”,nisam očekivao ovakav šit od igre.Realno.

Za ili protiv: Thumb up 0 Thumb down 0