Akinator – igra pogađanja ličnosti

Akinator – igra pogađanja ličnosti

akinatorSvi znate  igru Pogađanja ličnosti, kada zamislite neku ličnost pa ljudi postavljaju pitanja u vezi te ličnosti i posle određenog broja odgovora mogu da pogode o kojoj ličnosti se radi. Pa to obično kreće sa onim pitanjima: Da li je muško? Da li je realna ličnost? Da li je glumac? itd. Ovu igru sam često uživo igrala sa prijateljima i bilo mi je interesantno da je testiram kod drugara na njegovom telefonu.

Iskustvo sa ovom igrom je za mene bilo fantastično! Nisam verovala u početku da je moguće da će aplikacija tako lako pogoditi neku ličnost, ali ispalo je da ova aplikacija ima veoma bogatu bazu podataka iz koje izvlači imena ličnosti. Naravno, testirala sam aplikaciju i sa srpskim poznatim ličnostima i tu je baza dosta skromna. Recimo Sergeja Trifunovića je relativno brzo pogodio, dok je Jelenu Karleušu ubo iz prve. Srđana Todorovića nema u bazi ali interesantno je da na kraju igre ako ne može da pogodi koju ličnost ste zamislili, aplikacija postavi pitanje o kome je reč i da li možete da napišete u jednoj rečenici ko je ta osoba. Što se američkih poznatih ličnosti tiče, aplikacija je ovde zaista odlična i brza.

Aplikacija ima prigodan interfejs, vrlo jednostavan za korišćenje. Grafika je dopadljiva, sve zajedno sa duhom iz lampe koji pogađa misli. Ovaj duh je i simpatično animiran, tako kada uspešno pogađa ima ponosan izraz lica a kada greši, polagano se nervira. Možete da doživite da zaista pričate sa osobom a ne sa telefonom. :)  (Ili sam ja to tako doživela..)

Algoritam ima uzetu u obzir i ljudsku grešku, tako da ako pogrešno odgovorite na neko pitanje, to ne znači da će aplikacija da isključi mogućnosti koje su očigledne iz datog odgovora. Svaki odgovor nosi određenu težinu u sistemu, a težine se podešavaju daljim razvojem događaja.

cena: 1.59 eura

veličina: 5,704,161 Bytes

QRcode: akinator

Napravila sam i par screen shot-ova  da vidite kako izgleda igra, naravno sa Teslom koji postoji u bazi.

Akinator TeslaAkinator

Objavljeno u Aktuelno, Igre

goldie

Zlata
Veličković
Objavila tekstova:
Devojka u gik svetu (giketa) se retko viđa, pogotovo kada je pri tom developer i preduzetnica. Poznatija je na Twitteru kao @kremasica, a možete je pratiti i na Instagramu: goldie021. Mi imamo čast da nam je ona jedan od autora na ovom sajtu. Posle HTC Desire, Sony Ericsson Xperia arc-a i Nexus-a 4, sada je vlasnica LG Nexus 5 telefona. Voli da čita zanimljive vesti i da ih deli sa drugima. (napisao: eboye)

4 misli na “Akinator – igra pogađanja ličnosti